Nivnický dvůr po válce zahájil výrobu lihovin, likéru a rumu s nástupem nového vlastníka. Dvůr tak od té doby nese obecný název Linea (spojení dvou slov lihoviny a nealko). V roce 2017 téměř po 30 letech se toto logo dočkalo nové podoby určené pouze lihovinám.

Vývoj loga historie
Tradice, která trvá více jak 70. let, ale nebyla u spotřebitelů velice známá a postrádala silnou zapamatovatelnou značku . V poslední době také lihoviny čelily několika nástrahám. Jedna z největších byla kauza Metyl a padělané etikety.
Cílem redesignu proto bylo lépe kNové logo i název v sobe nese spojitosti symbolu tradice, historie i kvality. Všechny jeho prvky vycházejí z principu zlatého řezu a téměř každý symbol má určitý význam – komunikovat bohatou historii, tradici, kvalitu a vizuálně sjednotit řadu produktů lihovin. Viz vysvětlení níže.

konstrukce logotypu

ukázka merchandisingu